Výroba viaduktu Smržovka pro vláček Merkur 1:45

30.11.2019 22:43

Měl jsem tu čest pomoci s instalací kolejiště na Vánoční výstavě pořádané v Betlémské kapli. Výstava bude probíhat od 30.11. až do 2.1.2020. Letos bude zase k vidění expozice jezdícího vláčku Merkur. Byl jsem požádán o stvárnění kamenného viaduktu. Po brouzdání internetem jsem narazil na viadukt Smržovka. Našel jsem si skutečné rozměry mostu a přenesl v daném měřítku na desku polystyrenu. Z polystyrenu jsem vyřezal na odporové řezačce tvar mostu. Vyrobil jsem prostřední část mostu, neboť jsem měl k dispozici kvůli umístnění na výstavě jen délku 75cm. Na tesání kvádrů jsem použil sádrový tmel do kterého jsem po částečném zavadnutí tesal kvádry. Neskutečně zdlouhavý proces. Od nákupu materiálu až po finální barvení jsem s tím ztrávil cca 25 hodin práce. Neskutečný. Výsledek mého snažení můžete posoudit v galerii nebo přímo na výstavě.

viz: https://ukrecka.webnode.cz/fotogalerie-zeleznice/ostatni/viadukt-smrzovka/

 

—————

Zpět