Stavba Skladiště Piko

07.02.2014 09:18

Jedná se o plastovou stavebnici, která po vyndání z krabice nevypadá moc vábně. Stavba stavebnice je hodně jednoduchá. Barevné provedení je předurčeno k vlastnímu barvení a patinaci. Před vlastním lepením jsem si hrál s olejovými barvamy. Samozřejmně barvit můžete i po celkovém slepení stavebnice. Záleží jaký si zvolíte postup. Vzhledek k tomu, že stavebnice neoplývá detailním zpracováním, tak se nemusíte bát, že by jste něco zničily. Spíše si dát pozor na zašpinění oken při zasklení. Po složení skladu jsem si říkal, že to není úplně ono, tak jsem se pustil do zabudování vnitřních prostor skladu a vytvoření vlastního osvětlení. Nelíbila se mi neprůhledná střecha. Sklad si zasloužil více denního světla. Nebylo vidět dovnitř, což by byla škoda, když už jsem si dal práci s výrobou vnitřních prostor. Finální podobu sklad dostane až se bude zakomponovávat na kolejiště. Zaslouží si více patiny a doplnění dalších doplňků (okapy apod.). Výsledek můžete shlédnout v galerii.

viz: https://ukrecka.webnode.cz/fotogalerie-zeleznice/stavby-na-kolejisti/ostatni-stavby/skladiste-piko/

 

—————

Zpět