Stavba modulu 3 a 4

12.09.2013 13:38

Dostal jsem nabídku odkupu dvou polohotových stavebnic modulu 45° s poloměrem 1000mm. Byly připraveny na rovná čela, ale to se mi nezamlouvalo a proto jsem si pořídil dvě čela v zářezu. To však znamenalo upravit bočnice do výšky zářezu. Dobrá zkušenost rvát překližku do oblouku. Docela lahůtka. Pro příště také vím, že si nebudu již nic rozdělaného pořizovat a že si vše budu skládat sám. Takhle mi to zabralo dvojnásobný čas montáže než kdybych stavebnice montoval rovnou. Musel jsem je totiž z půlky rozebrat. Stavebnice byly tak trochu zkroucené, což na první pohled nebylo patrné. Vyřezané díry pro hliníkové nohy byly malé, takže jsem ještě musel dopilovat a zvětšit otvor. Nadruhou stranu zas to beru jako dobrý nácvik pro další budování. Prostě to co si neosaháte jako kdyby jste neznali:). V tuhle chvíli mám moduly připravené na provoz. Zatím jsou bez krajiny neboť nějakou musím vymyslet a taky není čas. Lepení kolejí na kraji modulu jsem provedl Epoxidem a pod tratí nalepil pattexem wood. Bylo důležité, aby koleje na hraně modulu byly kolmo.

Z důvodu času a změny směru modelářské práce jsem moduly 3 a 4 prodal.

viz: https://ukrecka.webnode.cz/fotogalerie-zeleznice/stavba-modulu/stavba-modulu-3-a-4/

—————

Zpět