Vrtulník T-Rex 450

27.11.2017 13:32

Rok 2016 a půlka roku 2017 byla bez létání. Nebylo na čem. Věděl jsem však, že se kamarád chystá prodat T-Rexe 450 (v parádním stavu bez havárie). Sám si pořídil Sab Goblin 380. Cesta k T-Rexovi 450 byla otevřená. Dostal jsem v červnu k svátku příspěvek od drahé polovičky a nákupu nic nebránilo. Pravdou je, že jsem se bál, že to hned rosekám (už to není laciná hračka), a proto jsem si po koupi nechal namontovat řídící jednotku Bavaria Demon, kvůli které jsem byl však nucen pořídit novou vysílačku s příjímačem kvůli množství použitelných kanálů a správného nastavení řídící jednotky. Původní vysílačka byla jen šestikanálová. Pro správné fungování je potřeba 7 kanálů. Tato zázračná krabička umí držet vrtulník ve visu, nebo zachránit v krizové situaci, kdy se po přepnutí vrtulník sám stabilizuje a začne stoupat, aby byl dostastek času nad strojem získat opět kontrolu nebo je zařízení zcela vypnuté a veškeré řízení je jen ve vašich rukách. Vysílačku jsem si nakonec pořídil 9 kanálovou Hitec Aurora 9X s devítikanálovým příjímačem Maxima 9. Než jsem vše dal do kupy, tak léto bylo fuč. Málo času, nedostatek baterií a větší výdaje s tím spojené (ještě, že jsem si včas založil prasátko), zapříčinilo, že jsem toho moc nestihl nalétat. Proto se těším na sezónu 2018.

8.3.2018 - Objednal jsem si 3 nové baterie. Celkem budu mít 4 kusy, což už je docela v pohodě co se tréniku týká. Nechal jsem si tam i rovnou naletovat nové konektory, aby byly vhodné jak do vrtulníku, tak i pro správné nabíjení. K nabíjení baterií jsem si pořídil nabíječku Raytronic R14.

viz: https://ukrecka.webnode.cz/fotogalerie-rc-modely/vrtulnik-t-rex-450/

14.5.2020 - T-Rex 450 našel nového majitele.

 

—————

Zpět