Vrtulník LAMA V3

04.06.2012 18:08

Bylo před vánocemi roku 2007 a při brouzdání na netu jsem se zakoukal do rc modelů. Ze všeho nejvíc mě zaujaly modely vrtulníků. A tak bylo jasné co si přát pod stromeček. Dostal jsem dvourotorový rc model Lama V3 tříkanalovou verzi. Trénoval jsem jak to šlo. Osekal jsem vše co bylo v blízkosti. Venku se v podstatě lítat moc nedalo (většinou bylo venku větrno). Pořídil jsem si druhou baterii. Ono lítat s jednou baterií je nuda. Pár minut letu z toho ještě víc soustřednění a trimovaní a baterka je fuč. Uplynulo pár měsíců a s vrtulníkem se po pár nehodách nedalo lítat, (při jednom z pádů se mi podařilo rozeknout ocas o rotor a pak už to bylo nestabilní). Začal jsem se tedy poohlížet po novém. 

Pro začátečníky z vlastních zkušeností mohu doporučit postupovat postupně. Tedy od tříkanalových verzí (většinou dvourotorové verze) přes čtyřkanálové (buď dvourotorové nebo i jednorotorové verze) až po šesti a vícekanálové verze modelu vrtulníku.

viz: https://ukrecka.webnode.cz/fotogalerie-rc-modely/vrtulnik-lama-v3/

 

—————

Zpět