Centrála - test zapojení

26.09.2012 22:36

Po zjištění, že na zesilovač od Roco nejde snadno zapojit zpětná vazba S88 jsem se rozhodl po pročítání na diskuzi k zakoupení nové centrály. Roco nabízí sběrnici pro zpětnou vazbu, ale cena a složitost rozhodla. Když už jsem to objednával, tak jsem k tomu rovnou přiřadil další komponenty, které budu potřebovat. Spínací dekodér pro osvětlení, dekodér pro zobrazování stavu vyhýbek (návěstidel) na ovládacím panelu, dekodér pro páčkové přepínače na ovládacím panelu, sběrnici S88N a detektor obsazení. Takto pohromadě jsem to konečně mohl otestovat jako celek. Při testování jsem však narazil ještě na jednu věc, že pokud nechci používat PC, tak ze sběrnice S88 se mi nebude zobrazovat stav obsazení koleje. Zjistil jsem po poradě na diskuzi, že budu potřebovat Xbus FBO. Také bych chtěl využít automatické vratné smyčky, kde se mi sama bude přehazovat vyhýbka. K tomu je zase zapotřebí sběrnice S88 s releovými výstupy. Poslední dva komponenty jsem si objednal. Je to malovýroba, takže je to na objednávku a nějaký čas si na to počkám.

Pro možnost komunikace s PC jsem si pořídil Li-USB box, který jsem si zatím jen naistaloval a ověřil funkčnost. 

S centrálou (CS2,4 od Ste Electronic) jsem nadmíru spokojenej. Hlavně nabízí daleko více možností připojení. Má v sobě rovnou sběrnici S88, napájení 14-18v, programovací kolej na svorkách P,Q, připojení napájení kolejí J,K, 2x Express net, 1x LAMB, a také možnost připojení dalšího boosteru na C,D,E.

viz: https://ukrecka.webnode.cz/fotogalerie-zeleznice/dcc/centrala-nanox-test-zapojeni-/

 

—————

Zpět